29 octombrie 2011

Ziua 4 ÎNCREDERE ÎN MIJLOCUL DURERII

Scriptura Iov 1 - 5


De fiecare dată când citesc povestea lui Iov, mă gândesc la mine, la ce aş face dacă eu aş trece print-o situaţie similară.Adevărul este că Dumnzeu nu ne dă niciodată mai mult decât putem duce. El nu lasă lucrurile la voia întâmplării, dar atunci când necazurile, încercările, furtuniile vieţii dau peste noi, atunci este momentul nostru de a creşte. 

Avem atâtea de învăţat de la Iov. A fost un om simplu, dar care trăia în intimitate cu Dumnezeu, Biblia nu menţionează exact cuvintele acestea, dar descrie modul lui Iov de a fi, şi doar citind ne putem da seama că Iov avea o relaţie apropiată cu Dumnezeu.
Iov a ales, în mijlocul celei mai mari durerii a vieţii sale, să spună: „Doamne, am pierdut totul, dar inima mea te laudă în continuare, mă simt pierdut, dar mă încred în Tine, nu sunt nimic, dar sunt al Tău.” Probabil că Iov nu a simţit prin sentimente închinarea lui şi încrederea în Dumnezeu. Dar a făcut o decizie, să I se închine lui Dumnezeu şi  să se încreadă în El orice ar fi.

Poate că acum te afli într-un moment în viaţa ta în care e multă durere, simţi că ai pierdut tot şi te gândeşti că nu simţi închinarea, nu simţi că poţi să încredere în Dumnezeu. Nici nu trebuie să simţi, pentru că închinarea, încrederea, toate sunt o alegere, o decizie. Alegi să te închini, alegi să ai încredere. E adevărat că de data asta trebuie să alegi cu mintea şi nu cu inima.

Dar ca să fiu sinceră şi să te încurajez, nu este uşor, dar în momentele cele mai dificile când am ales să mă încred în El, frica a dispărut, şi închinarea a fost poate cea mai sinceră. Nu simţeam nimic din ceea ce gura mea spunea, dar Dumnezeu simţea totul, pentru că El îmi cunoaşte inima. Închinarea nu are nimic de a face la cum mă simt eu, are totul a face cu felul în care Dumnezeu se simte. Şi cred cu tărie că atunci când alegi să te increzi în El, să-L lauzi în mijlocul durerii, EL se simte mândru de tine. Iar tu vei avea doar de beneficiat din toate pentru că nu uita, Romani 8:28 „Dar ştim(credem) că toate lucrurile lucrează împreună spre bine pentru cei care Îl iubesc pe Dumnezeu(cei care aleg să se încreadă în EL, să-L laude în mijlocul durerii)...” rămâne valabil în orice situaţie.

A.W 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu