21 noiembrie 2011

#12. Existând sau trăind

Scriptura Iov 32 - 34

Citeam Iov 32:8 „Dar este duhul (Duhul Sfânt) într-o persoană, suflarea Celui Atotputernic le dă înțelepciune” mi-am amintit de un ceva ce am citit într-o carte. În acea carte era vorba despre o discuție dintre doi demoni, unul îl sfătuia pe celălalt. Ideea ce m-a prins pe mine este ceea ce unul dintre demoni a zis când personajul principal a devenit creștin. Demonul se referea la Dumnezeu, la Duhul Sfânt și zice „Acum nu-l are pe Divin doar cu el, ci Îl are în el.”  Ce remarcă, de când am citit asta parcă mai mult am realizat un adevăr pe care de multe ori nu-l trăiesc.

De ce oare demonii știu și noi uităm de atâtea ori, faptul că EL, cel Divin locuiește în noi. Oare trăiesc eu ca și când Îl am pe Divin în mine? Sau trăiesc ca și un înfrânt, un copil al nimănui, mai mult existând decât trăind. Știai că poți să petreci o viață întreagă doar existând și nu trăind.

Dumnezeu vrea ca noi să trăim o viață pe bune, să ne bucurăm de fiecare moment al vieții. Este adevărat că viața nu este roz, totul perfect, nici o problemă, nici un necaz, nici o pierdere, nici o dezamăgire. Chiar și pentru copii lui Dumnezeu viața este plină de toate, diferența o face Cel ce este în noi. Aventura cu, Cristos nu în constă în faptul că nu vei umbla niciodată prin vale, ci în faptul că atunci când treci prin vale ai resursele să te aventurezi pe un munte mai înalt decât pe cel care ai fost. Succesul nu constă unde ajungi ci pe cine ai cu tine unde mergi.

În contextul din Iov 32, unul din prietenii lui Iov, cel mai tânăr, vorbea de faptul că a așteptat ca cei mai bătrâni să vorbească înțelepciune, dar acum a venit rândul lui. Cred că versetul 8 din acest capitol vorbește de resursa trăirii pe bune, de resursele succesului. Noi îl avem pe Divin în noi.

A venit timpul în a înceta să existăm și să începem să trăim, să creăm istorie, să trăim la înălțimea faptului că cel Divin locuiește în noi. E timpul să trăiești ca și un învingător și nu ca și un înfrânt. Resursele le ai, urcă pe un munte mai înalt decât cel dinainte, succesul îți este garantat atâta timp cât Îl ai pe EL cu tine.

A.W.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu