01 noiembrie 2011

#7. Suferinţă + Tăcere = Indiferenţă?


Scriptura: Iov 14-16


E aşa de uşor şi de multe ori în viaţă avem impresia că această ecuaţie este adevărată. Satan încearcă să ne-o arunce pe gât („Vezi că lui Dumnezeu nu-i pasă?”, „ Tu nu ai nici o importanţă pentru El!”). Dar este oare această afirmaţie adevarată?

Aşa cum am am menţionat şi în alte zile, Iov trecea prin cea mai grea încercare (suferinţă), el nu numai că era acuzat de prietenii lui, dar el însuşi nu înţelegea motivul suferinţei prin care trecea, şi Dumnezeu nu spunea nimic (tăcere), oare astea adunate împreună să fie Indiferenţă? Oare lui Dumnezeu chiar nu-i păsa?

Din propria experienţă pot să-ţi spun că în unele dintre cele mai grele perioade, Dumnezeu tăcea, oamenii judecau, şi am crezut şi eu, ca şi Iov (Iov 16:11), că Dumnezeu m-a părăsit.  Cea mai tentantă opţiune era de a renunţa la tot, crezând că aşa găseam libertatea, dar oare aş fi găsit-o?  Acum pot să-ţi răspund cu toată tăria că NU, renunţarea, moartea nu este o soluţie.

Nu înţeleg nici acum de ce unele lucruri s-au întâmplat, de ce Dumnezeu nu a oprit timpul pentru acele momente şi să dea un „skip”, să nu fi trebuit să trec pe acolo. Nu am un răspuns, nici chiar astăzi, dar un lucru ştiu sigur, în tot timpul meu din întuneric, din negură, timpul de singurătate şi suferinţă, Dumnezeu NU ERA INDIFERENT, ba mai mult, El era acolo ţinându-mă în mâinile Lui, plângând alături de mine. Nu aş fi persoana care sunt astăzi dacă nu aş fi trecut pe acolo.

Nu am răspunsul la toate întrebările, nu ştiu de ce Dumnezeu alege să tacă tocmai în mijlocul suferinţei, dar ştiu un lucru şi anume că ecuaţia „suferinţă+tăcere=indiferentă” este falsă, Dumnezeu nu este indiferent, El este exact opusul, El se află în mijlcoul suferinţei alături de tine.


A.W 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu